This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

On successful orders

Y is my orders are being refunded , I have waited on this opportunity to shop here for me n my kids for the Christmas only to have my items refunded without any clear notification
View full review
1 comment
Response #2283286

Hello, sorry for any inconvenience. For better service, we suggest you contact our customer service through the link below: https://uk.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'll offer a proper solution for you asap. Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4184030 Review #4184030 is a subjective opinion of poster.
Location
George Town, Cayman Islands

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

I have a question.

Hello I know that this is the Shein support email but I had a question it was about becoming a Shein product tester now I have looked on some other websites on becoming a Shein product tester and the only thing that I could find is what I should do but I could not find...
View full review
1 comment
Response #2283287

Hello, sorry for any inconvenience. For better service, we suggest you contact our customer service through the link below: https://ca.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'll offer a proper solution for you asap. Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183896 Review #4183896 is a subjective opinion of poster.
Location
Brantford, Ontario

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

My Mistake Returned Item

i am contacting you regarding my order that was returned. I had accidentally put another item in the package that didn't belong to Shein. I'm wondering if you can please return that item back to me. I would very much appreciate it!
View full review
1 comment
Response #2283288

Hello, sorry for any inconvenience. For better service, we suggest you contact our customer service through the link below: https://us.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'll offer a proper solution for you asap. Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183835 Review #4183835 is a subjective opinion of poster.
Location
Minneapolis, Minnesota

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

No refund

Says on account my return was refunded, havent seen it and its been a week since they received my returns
View full review
1 comment
Response #2283289

Hello, sorry for any inconvenience. For better service, we suggest you contact our customer service through the link below: https://ca.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'll offer a proper solution for you asap. Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183777 Review #4183777 is a subjective opinion of poster.
Location
Sherwood Park, Alberta

My package hasn’t arrived yet

I ordered a Zip up hooded puffer coat on November 20, 2022, and it was supposed to be delivered yesterday November 30, 2022, and I haven't gotten it, yet I was seeing if you guys and see where my package it thanks you, you can email me at janaeconey123@***.com
View full review
1 comment
Response #2283290

Hello, sorry for any inconvenience. For better service, we suggest you contact our customer service through the link below: https://us.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'll offer a proper solution for you asap. Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183673 Review #4183673 is a subjective opinion of poster.
Location
Denver, Colorado

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Missing order

I placed an order and was charged but never received a confirmation email to track the items but my bank account was charged
View full review
1 comment
Response #2283292

Hello, sorry for the inconvenience. You may contact Customer Service in SHEIN app, or simply click https://www.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'd be happy to assist you! Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183608 Review #4183608 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

My wallet is still empty

I returned an item successfully from an email it says that refund was successfully done Nov 30,2022.when i check my shein wallet from yesterday because it says wait within 24hrs.but still my shein wallet is empty please help me resolve this matter.what really happened is the problem eight hundred phil.peso is not a small amout for me to just let go
View full review
1 comment
Response #2283653

Hello, sorry for the inconvenience. You may contact Customer Service in SHEIN app, or simply click https://www.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'd be happy to assist you! Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4184807 Review #4184807 is a subjective opinion of poster.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

You canceled my order

Shein - You canceled my order
Shein - You canceled my order
Shein - You canceled my order
Shein - You canceled my order
Shein - You canceled my order
Shein - You canceled my order
Why did you cancel my orders some of them were paid for on my bank staments I did not wish to cancel my order
View full review
1 comment
Response #2283294

Hello, sorry for the inconvenience. You may contact Customer Service in SHEIN app, or simply click https://www.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'd be happy to assist you! Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183576 Review #4183576 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered

I did not receive my package

Shein - I did not receive my package
Shein - I did not receive my package
I did not receive my package tracking # 1ZA900YW0412**** I would like a refund Im leaving for vacation and I now have no swimwear!! Please confirm
View full review
1 comment
Response #2283291

Hello, sorry for any inconvenience. For better service, we suggest you contact our customer service through the link below: https://us.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'll offer a proper solution for you asap. Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183528 Review #4183528 is a subjective opinion of poster.
Location
Boston, Massachusetts

I want to change sizes

Shein - I want to change sizes
Shein - I want to change sizes
I want to simply exchange to items but its very hard i am dealing with robot and he is giving same answer and i didnot got my service done verrrrry pooor servic really

User's recommendation: Not to buy if there is no a simple way to exchange.

View full review
1 comment
Response #2283295

Hello, sorry for the inconvenience. You may contact Customer Service in SHEIN app, or simply click https://www.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'd be happy to assist you! Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183479 Review #4183479 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Exchange size

I didn't receive my packet

I didn't receive my packet who do I talk to I really need my packet I put my address right and it says delivered still didn't get it
View full review
1 comment
Response #2283296

Hello, sorry for the inconvenience. You may contact Customer Service in SHEIN app, or simply click https://us.shein.com/robot?page=navigationBar.

We'd be happy to assist you! Thank you and have a nice day!Please enter 【Contact Agent】and submit a ticket to us.

With Company Response

Shein is a paying client of Pissed Consumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#4183458 Review #4183458 is a subjective opinion of poster.
Location
Los Angeles, California

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Refund status